csütörtök, szeptember 23, 2004

Most jönnek a lepkék.
Úgy tűnik ilyen rovaros hetünk van. M. és Akaratos összehangolt támadást intézett az arachnofóbiám ellen, ami nem szép tőlük. Még szerencse, hogy az embernek vannak barátai, így nincs szükség ellenségekre.
A lepkéket Jófiú engedte szabadon, akitől ma levelet kaptam.
Fülig érő szájjal ültem a monitor előtt, ami szerintem jó jel. A többit meglátjuk.

Tegnap voltam iskolában (csak tudnám, minek?), nagyon hideg volt és nagyon álmos voltam. Ezen kívül sok nem maradt meg....

Aztán még egy lépést tettem Gyöngyszem infrastrukturális integrálására (höh!), vagyis újraélesztettem a telefonvonalat és előfizettem az internetet.
Utálok ügyfél lenni, de tegnap én győztem: a csaj annyira volt flegma, amennyire csak bírt, én meg ugyanannyira voltam kedves. Öt perc után muszáj volt elmosolyodnia, onnan már flottul (ami nem jelenti, hogy gyorsabban) mentek a dolgok.

Jaj, valaki mondja, hogy ez most ríl, Jófiú nem változik át pszichokiller lelki vámpírrá két hét múlva, hanem kis, piros masnival átkötött küldemény lesz belőle.
Jóreggelt.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]