szerda, szeptember 29, 2004

Na megjöttem.
Voltam iskolában két napig, meg csomagoltam, csomagoltam, csomagoltam meg csomagoltam is.
Ha minden igaz, már lent van a kis életem Gyöngyszemben.
Persze néhány item hiányzik, úgy is mint
- hűtő
- vízforraló
- mikro
- függöny
- fürdőszobabútor
- egyéb kiegészítők
Ha valakinek van a felsoroltakból fölöseges, értesítsen.
De ma beköltözöm, ha beledöglök is!
Tegnap vettem Zorkának hermetikusan záródó almot. Remélem ezt a költözést megússzuk okádás nélkül...


És.
Jófiú átváltozott piros masnival átkötött Csomaggá. Ezt is megértük. Nem kezdek ömlengeni, ne aggódjon senki, de ma még a munkahelyem sem tud kikészíteni.
Csomag ma segít elcuccolni M.-től. Mert egy igaz lovag.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]