hétfő, szeptember 20, 2004

Rosszfiú felhívott, a lehető legtermészetesebb hangján kérdezte:
- Ebédelünk?
Élből azt vágtam volna rá:
- Hülye vagy?
De csak annyit mondtam:
- Most eszem.
Erre meghívatta volna magát Nyulihoz (mert ott kajáltam épp), ha hajlandó vagyok értelmezni azt az összefüggéstelen katyvaszt, amit beszéd helyett prezentált. De nem voltam hajlandó.
Kínos kuss... Még egy kis kínos kuss. (Még jó, hogy a telefonba nem látszik a fejem, ilyenkor ugyanis rettenet hülyén, kérdőn és értetlenül nézek). Aztán elbúcsúztam és leraktam.
- Hülye ez?
De most komolyan. Mongya már meg valaki mi játszódik le ilyenkor egy pasi fejében...
- Tirpák voltam, mint egy tanyasi paraszt. Biztos bejött neki, elhívom ebédelni.
???

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]