csütörtök, szeptember 30, 2004

Túl vagyunk az első közös éjszakán, Gyöngyszem, meg én.
Nem mondanám, hogy nyugodt volt. Zorka elég béna a galérialépcsőn. Fölfelé még csak-csak, lefelé viszont a közepén elengedi magát, nincs türelme lepipiskedni, lesz, ami lesz, becsukja a szemét és legurul. Többször ébredtem irtózatos puffanásra majd nyávogásra. Gondolom előbb-utóbb megtanulja.

A csajok hoztak pezsgőt, meg tortát - ez utóbbi súlyos kihívások elé állított, még egy rohadt késem sem volt, hogy felvágjuk. Viszont összeraktuk a békanapét (Hugi szójátéka a békazöld kanapéra), M. és pasija szerves közreműködésével.

Gyöngyszem neve mától Nomádia, legalábbis addig, amíg néhány alap cuccot be nem szerzek. Szerencsére van egy alighasznált hűtő a környékemen, ha minden jól megy, a hétvégén elhozom. A többi meg majd alakul.

Csomag egy tündér, tegnap segített elhurcolkodni M.-től, ami nem volt egyszerű, többkörös menet, Zorkával nehezítve, akire épp rájött a csökönyöskedhetnék (hiába, az én macskám!), alig bírtam beszuszakolni a macskahordóba. Viszont legalább nem hányt. Mármint Zorka, nem Csomag. Ő állítólag 12 éves korában rókázott utoljára.


Fáradt vagyok, hulla fáradt. Persze ez momentán rajtam kívül senkit sem érdekel, engem annál inkább. Önző álláspont. Aludni akarok. Sokat.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]