csütörtök, október 28, 2004

And now. The embarrassment of the year:
Csomag valóban olvassa a blogot. Pontosabban állítólag csak olvasta. Kezdek olyan lenni, mint valami kretén teleregény.
Szerencsére sokkal jobban szégyelli magát a "magánlaksértésért", mint amennyire megsértődött, hogy legalócáztam.
De azért így sem kellemes...

M. nálam aludt, kicsit verekedett álmában, reggel egy kisegérnyi zajjal távozott - én úgy tettem, mintha még aludtam volna. Valószínűleg belepusztulok, ha fel kell vele kelnem. Szegény. Magának főzött kávét. Tegnap amúgy is megállapították a Pasijával, hogy köcsög egy házigazda vagyok, úgyhogy fel vagyok mentve a jófejkedés alól.


Három napos hétvége lesz lészen, és el akarok menni valahova, ha máshova nem, hát Piripócsra M.-ékhez, már lobbizok egy kihelyezett kártyáért. Beleremegek a gondolatba, hogy három teljes napig (ami 72 óra és 4320 perc!!!!) nem kell dolgozni, főnökök baromságait hallgatni, kalviatúrát bambulni stb. stb. stb.

Ma találkozunk, Csomag meg én, és a leghalványabb fogalmam sincs, mit fogok mondani. Ötlet?

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]