kedd, október 05, 2004

Cikket írok! Én! Olyat, amit én találtam ki! Állítólag. Mármint állítólag megírhatom.
Szakmuki megőrült, fürdőskurva sztájlban nyomja.
- Lefogytam 8 kilót.
- Kivannak az idegeim.
- Nincs bőr az ujjbegyeimen.
Én meg a túlszociál fejemmel nem bírom neki azt mondani, hogy azér kapod a pénzed vazze.


Tegnap 10-ig dolgoztam még otthon, Csomag gépén, súlyos kísértések közepette. Ha az ember lányánál ott a pasija leptopja, hihetetlen akaraterő szükségeltetik, hogy ne kurkássza végig az összes könyvtárat, régi titkos szerelmeslevelek után kajtatva. Egy hősnő vagyok.


Jó volt egyedül lenni egy kicsit tegnap, bóklásztam Gyöngyszem két különböző termében, néha megtapiztam ezt-azt, nem álmodom-é, tényleg kész a lakás, ami egyben az otthonom.


Libegőzni akarok a hétvégén, lakberendezési áruháznak a környékére sem megyek egy évig, de legalábbis a héten nem. Akarok kis textil dolgokat, meg kell vennem szöget, hogy felrakjam a képiemet, meg keretet a régi kedvencnek, az előző teljesen eldeformálódott.


És Csomagnak és LB-nek pénteken van születésnapja, és hihetelen logisztikai bravúrt kell előadnom, ha meg akarom ünnepelni mind a kettőt. Hjaj.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]