hétfő, október 18, 2004

A hétévégbe becsúszott mégegy kötelező buli, mert ugye nincs is jobb, mint egy végigdolgozott vasárnap után este 10-re visszamenni a szerk.-be és fegyelmezetten együttörülni.
Pláne, ha a fegyelmezett együttörülés elmarad, és fél 11-kor hazazavarnak mindenkit, hogy bocs, csúszunk, nem kell megvárni.
Ehhez mértem kibaszottul elaludtam reggel, 3/4 9-kor ébredetem. És itt jegyezném meg, hogy a múlt heti affér előtt ez velem soha, de soha nem fordult elő. Nem vagyok fáradt, csak az agyam mondja fel lassan a szolgálatot...

Aztán persze ordenáré lebaszás a telefonba, rohanás eseményre, rohanás a szerk.-be. Mostanra az anyagot is leadtam, tartalmas 600 karakter.

Jövő vasárnap megint dolgozom, asszem akkor este már hívhatjátok egyenest a proszektúrát. Egy szép kényelmes tepsit szeretnék, lehetőleg fűthetőt, bár akkor állítólag má mindengy.

Ja! És erről jut eszembe, hogy hiperdurva élményem volt az éjjel. Ugyanis irdatlan dühömben jól beszívtam, és tv bumbulás után lefeküdtem aludni, és akkor sikerült mgélnem azt, amiről M., meg Nyuli szoktak mesélni: kiszálltam magamból. Elhagytam a porhüvelyt és lebegtem az ágy fölött. Egy kicsit be is paráztam, mivan, ha most meghalok, de nem haltam meg, hanem jól ellezulgattam ezen, aztán elaludtam.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]