hétfő, október 11, 2004

Jesszus. Fél napot vagyok itthon és rögvest bedepizek.
A televíziót nem sikerült elintézni, úgy felhúztak, hogy kondenzcsíkkal a hátam mögött hagytam ott őket. Mert
- kurvára nem annyi, mint amennyit hiszel
- ugyan nincs belépési díj, de 4 hónapot előre ki kell csenegetni (ez jelen esetben 12 rugóba fájna)
- és ugyan kifizettetik veled ott helyben a 12 ropit, de bekötni csak egy hónapon belül jönnek
Hát bazmeg, ha már kifizetek 4 hónapot előre, akkor már ne csináljuk, hogy egy hónapig nincs TV-m. Ezzel az erővel a szüleim kérvényezhették volna megszületésem alkalmából is a listára vételt. Grrrrrrrrrrrr.

Na. Konyha újrainstallálva (ha nem említettem volna full szétázott a múlt héten egy renitens tömítés miatt), Szakmuki kifizetve. Végre. Nem kell több csap-, villany- és szekrényszerelési, parkettalerakási, csempeaplikálási, mittoménmijen esettanulmányt végighallgatnom. Egy genya vagyok.


Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]