szombat, október 16, 2004

Két marcona ember hozta a hűtőt, meg rám a frászt. Ugyanis nem csöngettek, valahogy bejutottak a házba és egyszercsak megjelentek az ajtó előtt:
két tagbaszakadt árny az esőben, egy irdatlannagy izével.
A frigó kicsi, de gyönyörű, megyek is vásárolni délután, legyen mit belepakolni...

Takarítottam, mostam, ebédet rendeltem, megetettem az anyámékat, főztem nekik kávét, teregettem, hasonlók.

Tegnap a céges buli két vilmos után tűrhető volt, bár 1/4 12-kor tudtam csak lelépni. Sokkal hamarabb akartam, de a vezetőség csak nem jött, és a pofavizit miatt muszáj volt maradni. Szerencsére rá tudtam hiénázni egy kollégára, és jól hazahozattam magam. Csomag utólag lebaszott, hogy nem hívtam, hogy jöjjön értem. Biggyeszt. Nem tudom megértetni vele, hogy időnként szükségem van az illúzióra, hogy egyedül is képes vagyok megoldani dolgokat.

Este szex, reggel szex, a legjobb bőrápoló...


Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]