kedd, október 12, 2004

Na, most van egy szussznyi időm.
Rémkurvára elfoglalt vagyok még ma, aztán holnap megint jönnek a gyomorgörcsös régi szép idők.
Előre örülök.
Szóval, reggel úgy elaludtunk, mint a vihar, bár én még viharabbul aludtam volna el, ha csak rajtam múlik. Szerencsére Csomag, (aki még alvás közben is dolgozik szerintem) 1/4 9-kor felébredt.
Félre kellett volna beérnem. 11 körül már magamnál voltam, a délelőtt eseményeit azóta sem sikerült rekonstruálnom. Gyanítom viszonylag gyorsan készültem el, mert 3/4 9 körül bent voltam.
Viszont bizonyítást nyert M. elmélete, mely szerint a macska csak akkor ébreszt, ha előtte már valami berendezés (rádió, vekker, atombomba) is beriasztott. Zorka simán hagyott volna aludni délig.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]