péntek, október 29, 2004

Nos.
Bevégeztetett. Nincs kedvem erről rinyálni itt, úgyhogy legyen elég ennyi. IsmétFacér Naiv.
Iszonyatosan keveset aludtam, ráadásul két napja terhesnek álmodom magam. (Annyira nem vagyok jó megálmodásban, hogy ennek reális veszélyét lássam). Kicsit bizarr.
Ma megyünk bulizni - mit bulizni, partizni megyünk!- lesz amorf a 38-on, aztán állítólag (de még lehet, hogy előtte?) irdatlanul berúgunk.
Úgyis nyílt új hely, majd jól lecsekkoljuk.
És végre rászántam magam és tisztáztam a villanyszámla körüli anomáliákat, úgyhogy kapok szép csekket és befizethetem jól. Éjjen.
Mondjuk ez még mindig jobb, mintha kikapcsolnák az áramot, mint M.-nél. Ő persze örök hazárdőr. Olyan, mint Apa, aki addig jár egy tank benzinnel, amíg a kocsi ott nem hagyja az út közepén.
M. a számláit nem fizeti, azt' csodálkozik, hogy ezt-azt kikapcsolnak a lakásában. De legalább nem húzza fel magát.


És este megnéztük ezt. Jó, ajánlom, bár itt-ott történelmi hézagok vannak benne.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]