hétfő, október 25, 2004

Oké, szégyenlem magam jól.
Elolvastam a múltkori postot, sok jót nem jelent. Jajaj.
Nemtom micsinálok...
Inkább elmesélem, milyen ügyesen nem csinálok ma semmit.
Például felkeltem hajnalban, hogy beérjek a nemlétező, vagyis később létező órámra. Már megint támadnak az idősíkok. Eddig csak az M.-el folytatott levelezésbe kavartak bele, mostmár a minennapi teendőket sem hagyják annyiban.
Szóval, nem mentem órára, mert igazából déltől volt, nekem meg 2-kor fel kellett vennem egy interjút. Hogy hogy fogom kidumálni magam, a következő órán, arról a leghalványabb fogalmam sincs, de addig biztos kiizadok egy hihető történetet.
Tehát most itthon süppedek, megszereltem a szgépet, mingyá megyek vásárolni (cekker vaze, cekker!), aztán jönnek a csajok délután, csőstül.
És egy tetűláda aljadék szemét köcsög buiz-e lelkivámpír vagyok.
Még nem hoztam nyilvánosságra az ügyrendi bizottság döntését, de ami késik, nem múlik, ahogy a bölcs mondás is tartja.
Nemmegyek holnap se dolgozni (éljen!éljen!), viszont becsszó megyek iskolába.

Most őszintén, micsinálok egy pasival, aki annyira interaktív, mint egy galóca?
Főundok szerint kifogtam a fából faragott királyfit.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]