péntek, október 01, 2004

Piacra fogok járni.
Reggel meló végett mentünk a Lehelre és belezúgtam a fílinbe. Imádom a szagokat, a nyüzsit, hogy minden ott van egyszerre, de válogathatsz is, megfoghatod, alkudhatsz, ilyesmi. Felülkerekedett bennem a soha nem volt háziasszony.
Már láttam magam kiskötényben a tűzhely előtt. Höhö.
Én, meg a tűzhely! Baszki ma reggel egy kis füles edényben forraltam vizet a neszkávémhoz, mert egy napba telt, mire rájöttem, hogy csinálhatok kávét vízforraló nélkül.

Nyilván sosem lesz belőlem hajnali piarcajáró, de a hétvégi bevásárlást tényleg el lehetne ott intézni, főleg, hogy klasszisokkal olcsóbb, mint a rócsild, meg a szmecs.
És hangulata is van, békebeli. Olyan, mint a forraltbor.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]