szerda, október 27, 2004

Rémes gyanú kerített hatalmába:
Szerintem Csomag nézi a blogot.
- Most hirdessek rádiócsöndet?
- Ha igen, akkor mér nem vall színt?
- És honnan fogom tudni?
- És jó az neki, hogy nézi, de nem mondja meg?
Jajj.

Tegnap voltunk soppingóni anyáékkal, kaptam három pulóvert. Amikor becigőtem (nem viccelek) öt fűzöld pulcsit a próbafülkébe, Apa rámnézett és aszonta:
- Édesem, ezekből egyet!
Kurvára bírom a zöldet mostanság.
Rohattélet. Unom magam.

Ja! Zorkova legújabb mutatványa:
Ma (egy havi kísérletezés után) sikerült mellém esnie a kádba. Szerencsére zuhanyoztam, úgyhogy csak röhögni tudtam rajta. Már egy ideje a kád szélén kavirnyál, ha fürdök, de ma megcsúszott, és leszánkázott, mint egy kiterült béka. Aztán persze kurvára meg volt sértődve és félórát rázogatta még a vizes lábát.
Végül elfoglalta helyét a mosdókagylóban és onnan aszisztálta végig a tiszálkodás hátralévő részét.
Imádom.




Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]