hétfő, október 11, 2004

Tegnap megnéztük ezt:



Két hétig masszívan ellenálltam, nem szeretem a Jim Carry-t, mert alapvetően egy ripacsnak tartom. Szóval eddig működött a szelíd terror (jesszus most kapok szívritmuszavart, asszem kicsit erős lett a reggeli kávé....).
Csomag minden héten bepróbálkozott vele, aztán azt néztük meg, amit én akartam. A pasim nem egy terrorista típus.
Tegnap viszont már égett a fejem, úgyhogy nagy levegőt vettem, és mondtam, ha ez a szíve vágya, nézzük meg.
És jó volt! Tényleg jó. A film alatt néha kaptam egy "ugye megmondtam?" pillantást és kurvajóvolt "igen, igazad volt" visszaüzenni.
És imádom, hogy ilyen. Hogy még egy dzsimkerrit is meg tud etetni velem, és imádom, hogy igaza van.


És ma nem megyek dolgozni, hanem elmegyek a nővéremmel függönyanyagot venni, mert még iskola sincs, reggel hívtak a tanulmányiról. Úgyhogy végre elintézek ezt-azt, beköttetem a TV-t is.

Zorka tövig rágta a lakás egyetlen növényét. Egy hete kaptam, szép volt. Rövid élet adatott neki... Azt hiszem, vagy sivatag maradunk, vagy megkérem a barátaimat, hogy ezentúl csak macskákra mérgező zöldeket hozzanak és magam is így teszek.



Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]