csütörtök, november 25, 2004

De gyarló vagyok, nem bírom ki.
Rosszfiú sms:
- hívlak majd, de hova mentél?
Naiv sms:
- haza

Jaj és annyira szarfej vagyok, elmagyarázom:
Evidens, hogy hívlak majd, mert fontos, hogy felmondtál, de addig is mondmeg, hogy van-e új meló.

És persze ez a tejbetök bénagéza elbassza ezt is, mert képtelen eldönteni, hogy miafaszt akar, de akkor is jaj.

Miért vonzódom a faszfej bénagézákhoz? Nem vert az apám, anyámat se verte, két szülős családban nőttem fel, rendes szerepeket tanultam a szüleimtől, nincsenek szexuális frusztrációim, semmi ilyesmi.
Mazochista vagyok?
Dejó, két nap se telt bele, új para. Rekordot döntök bazmeg!

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]