csütörtök, november 04, 2004

A Naiv Armada tegnap súlyos csapást mért az ellenséges csapatokra, és 60 pontos győzelmet aratott. Foglyokat nem ejtettünk.

Csúnyán elvertem a csajokat kártyában, és ez jó nekem, mert egy szemét vagyok. Igazából nem, de miután 2,5 éve játszom velük, és ebből két év, két hónapig csak vesztettem, némi elégtétellel töltött el a tegnap este.

Süt a nap, és ez is jó, dolgozgatok, az se rossz, facér vagyok, e tény besorolásáról még nem döntöttem, bár, ha nem rossz, akkor jó. Vagy nem.

Aggódva figyelem a Hírlapról szóló híradásokat, kiváncsi vagyok, ki az két potenciális befektető, aki hirtelen feltűnt. Remélem nem a fidesz és a mijép.

Teljesen le vagyok maradva mindennel aminek értelme van, mert nem dolgozom értelmes cikkeken, csak faszságokon, arra viszont kibasok idő megy el, és nem jut semmi foglalkozni az értelmes dolgokkal. Érted.
Egy suttyó bulvárújságíró lesz belőlem perceken belül, szolid skizofréniával. Csuhaj.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]