kedd, november 23, 2004

Vérvörös köröm, és kínai csirke. Rövid összefoglalót hallhattak. Olvashattak.

Elég semmitcsinálós nap volt ez a mai, holnap megyek vizsgázni (már megint vizsgaidőszak - fogösszeszorít, ez az utolsó előtti).

Vettem szép lakkot tegnap, naon tetszik, gyorsan kopik. Vettem csirkemellet három hete, gyorsan készül, finom lesz. Jön M. zabálni.

Itt a tél, rohattélet, folyton csöpög a víz a gatyáimból (mert nekem az ál jól, ha hosszú és trapéz), kevés idő jut szellőztetésre, mert a frisslevegő és a kurvahideg egyenesen arányos. Matematikusnak kellett volna mennem, nem újságírónak, akkor most nem lenne kezdődő gyomorfekélyem.

Matek szak? Jól menne asszem. Ma bő egy percet álldogáltam a pénztárnál a rócsildban (grrr, drága, de itt van a házban, egy burzsuj vagyok), mire rájöttem, hogy NINCS visszajáró. Mondjuk a csaj meg a harminc forintos nájlonzacskót akarta elsunyulni.


Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]