kedd, november 09, 2004

Zorka vagy vámtisztviselő volt előző életében, vagy bőrdíszműves.
Kísérteties vonzalommal viseltetik a táskák iránt. Az első variációt valószínűsíti, hogy nem áll meg a külszín lemeózásánál, hanem módszeresen kipakolja a teljes tartalmat, ha egy percig nem figyelek oda.
Eddig azt hittem, csak a zsepik éredklik, de ma arra léptem a szobába a kávéfőzés után, hogy békávéellenőrt megszégyenítő alapossággal tanulmányozza a bérletemet.

Három órát aludtam, hétkor keltem és újult erővel gyűlölöm a munkahelyem.
Szerencse, hogy vannak körülöttem józan gondolkodású emberek, akik legalább néhány percre el tudják velem hitetni, hogy nem én vagyok a fasz, hanem az a geciláda, gerinctelen, kisstílű pöcs, aki épp a szerkesztőséget vezeti.

Istenem, ha egyszer másik állásom lesz és röhögve gondolok vissza erre a rémálom félévre, ne felejtsetek el szólni!
Továbbra is sírva vígad...

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]