hétfő, december 06, 2004

Baszki, hogy nem lehet képet feltölteni a táron.
Pedig megmutatnám már, milyen ezüst mostanában Zorek. Aki tegnap addig kommandózótt a paplanhuzatban, amíg teljesen el nem vesztette a fonalat. Aztán persze heves nyávogás közepette méltatlankodott a huzatba zárva, mire rájöttem, hogy hol és miért nyafog.

Voltam ma iskolában, kaptam virgácsot RP tanárúrtól. Szánalomból adta, amikor megtudta, hogy hozzám nem jött Miku, mert az anyám szerint nem tudja az új címemet. Imádom, ahogy Anya kifejezésre juttatja az elköltözésem felett érzett nemtetszését.


Ja. Csak tegnap jutott eszembe egy beszélgetés amit a bulin folytattunk Anya meg én.
Naiv: Szerintem hozzámegy. (mármint Hugi a pasijához)
Anya: Én is azt hittem hozzámész.
Naiv: Kihez?!??
Anya: Mindegyikhez, akivel az elmúlt két évben több mint egy hónapot jártál.

Szerencse, hogy az anyám NEM terrorista típus. El sem merem képzelni az milyen lehet.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]