csütörtök, december 09, 2004

- Ezen a vizsgán két módon bukhatnak meg: ha nem írnak semmit a papírra, vagy, ha elkapom magukat puskázás közben.
Mondta Szegény Lúzer Tanerő, ma déli egykor. Remélem mindenki el tudja képzelni az erőfeszítést amit a vizsga alatt produkáltam, a fenti mondat elhangzása után.
Puskám defaultból nem volt - évek óta harminc gépelt oldallal a vizsgalap alatt abszolválok minden írásbeli megmérettetést. Eddig bejött, senki sem feltételezi, hogy van pofám a teljes nyomtatott jegyzetállományt nyílt színen lapozgatni. Pedig de.

Nyomott vagyok egész nap, korán keltem, hogy legalább egyszer elolvassam ezt a szart (nemzetközi komm.). Ez természetesen azt jelenti, hogy a magamhoztérésre hagyott idő (két óra) után félszer elolvastam. Höhh. Viszont kútfőből írtam mindent, gyanítom olyan is lett.

Utálom ezt a baszott hideget, elhalt a kezem, mire visszaértem a városba az iskolából, ami az Üllői út végén van.
Sztem úgy számolták, hogy aki fizetős iskolába jár, annak of korsz van sofőrje is, de legalább autója. Na nekem nincs. Régen ez szolid négyszeri átszállást jelentett, ma már csak doppel.
Most mér mondom ezt? Nyilván, hogy meglegyen a napi rinyaadag.


Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]