kedd, december 21, 2004

Ja! Nem meséltem a tegnapi meghallgatást...
MTV, kult műsor keres műsorvezetőt, csak azért mentem, mert RP tanárúr mondta, hogy mennyek, kb annyi tvs tapasztalatom van, mint az álltakerti tarajossülöknek.

Jött értünk egy nő a bejárathoz, rohanás a nemtugyukhova, kiderül, hogy sminkszoba, ahol az összes sminkes agybeteg, mert szar a beosztás, full mékápp a fejünkre (mossemértem, hogy egy 5 perces próbafelvételhez miafasznak kellett nekem úgy kinézni, mint a Maria Callas).

Stúdió, RP tanárúr, meg egy rémvicces kis fazon, Ricsivagyok, ideállsz, felkonf, addig a fotelig, ott három perc intejú, felolvasod ezt. Jó. Odaállok, felkonf, melyik kamerába nézek baszki?, leülök, RP tanárúrral három perc, mosmijön?, ja, felolvasom.

Murinak jó volt, RP szívatott, de gondoltam, hogy ez lesz, a suliban is mindig szívat, ha ő az alany, egyszavas válaszokat ad, meg visszakérdez, meg pofánröhög. Bírom, mert egyrészt ő is kiveszi a részét a munkából, másrészt, ha valaha tvzni fogok, jobb, hogy tudom, hogy milyen egy geceráns alany, aki nem hajlandó válaszloni, meg visszakérdez.

Az utánam lévő csaj még rosszabb volt, mint én, mert úgy ült, mint aki karót nyelt, nem bírta felvenni a tempót (hehe engem nem lehetett kizökkenteni a szemétkedéssel, azért néhány interjút már csináltam, ha nem is tvnek), beparázott és alig lehetett hallani belőle valamit. És nem mosolygott.
Én mosolyogtam. A mosoly, az fontos. Jó, monnyuk volt annyi fórom, hogy tudtam, milyen alany RP tanárúr. Na, tvsztár se leszek az idén.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]