hétfő, december 13, 2004

Jajistenem.
Hát nem elszórtam 7000 HUF-t a zikeában?
Vettem csilli-villi cukortartót, meg mécsest, meg, hamár tartócskákat (szép kis piros itemek), világítótestet a konyhába, meg sok-sok képkeretet.
Dejólesett!

Odafelé angolt gyakoroltam Apával. Mint említettem, most tanul, irtó jól halad, csak kurva türelmetlen. Folyton összekeveri a hard-ot meg a heavy-t, hiába magyarázom, hogy hevimetál meg hardrokk. Megnyugtattam, hogy a szóseggelés minden korban egy kínszenvedés, mert nem lehet mást csinálni, mint beseggelni.

És most Nina Simone-t hallgatok és, ha működne a kibaszott tár, képet is adnék róla, de a kibaszott tár határozatlan ideig nemmüxik.
Hey, lonely mamma...


Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]