szerda, december 01, 2004

Miután a blogger egész nap baszakodott, gyors sűrítés következik.

1. Az éjjel megszületett Eszter, akit ma már volt szerencsénk megcsodálni. A kedves mama és az újszülött jól vannak, Eszti gyönyörű, én képtelen voltam a bárgyú vigyoron kívül bármilyen kommunikációra. Zsófiékra szolid 18 év vár, de őt elnézve pont leszarja, annyira jól áll neki az anyaság.

2. Az éjszakai sms raj újabb támadásba lendült egy késői órán, a helyzet végül pattanásig feszült, hogy ma kissé komikus feloldást nyerjen. Egy kávé mellett elmagyaráztam, hogy nem kívánok átgyalogolni más kapcsolatán egy (vagy esetleg több) jó dugásért.
A másik fél kissé csalódottan, de beletörődött a dráma végszavába, barátok maradunk, és szerintem is túl értékes ember vagy bla bla bla.... Höhh. Sosem értettem, hogy egyes pasik miért akarnak egy eleve kínos helyzetet még kínosabbá tenni azzal, hogy kretén közhelyekkel dobálóznak.
Persze nem vagyok akkora ultra-hősnő, mert a pasi bejön, jó embernek is tartom, de egyrészt már nincs kedvem végigcsinálni egy ilyen defaultból rázós akármit, másrészt újabban irtó szolidáris vagyok nőtársaimmal.
Miattam ne bőgjön senki éjszaka, és nem akarok a kis rüfke lenni a szerk.-ből, akivel a pasija félrekefél.

És ezennel felnőttnek nyilvánítom magam, egy-két évvel ezelőtt simán belementem volna egy ilyen szituba.

Tennék fel képeket a szörnyről, akivel együtt lakom, de valahol csatangolnak Anya és az én mailboxom között.

És megjött L. nemtom honnan, de a drága egyből felhívott ahogy magyar földre lépett. Most várom, hogy ideérjen, állítólag bort is hoz.





Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]