szerda, december 15, 2004

Nemrég ment el Rosszfiú.
Fura, de azt hiszem elmúlt minden lelkesedésem. Örülök, ha hív, meg, ha jön, de nem úgy mint nyáron. Vagy, mikor volt az...

Ma éjjel tutira nem fogok aludni, semmitcsináltam egész nap, gyakorlatilag a házból sem tettem ki a lábam. Azért csak gyakorlatilag, mert csak ide mentem a rócsildba,
cigiért.

Bent van az új ajtó, még szokjuk. Szép, zár is, homokfúvott üvege van és irdatlan ocsmány rézkilincse. Nemtom mér' nem lehet az megkérdezni az adatfelvételkor, hogy mégis és magácska milyen kilincset akar? Persze én vagyok a fasz, eszembejutahatott volna, de ilyen részlethülyeségek sose jutnak eszembe.

Most csapott rajtam Apa (full meg vagyok készülve, már este van nekem). A szakmustra után rém elégedetlen az új ajtóval. Monnyuk ő mindig rémelégedetlen mindennel, pláne, ha olyan szerelési munkálatokról van szó, melyeket nem ő végzett.
Ott álldigáltam a nyitott ajtóban szolid 10 percet, mire az ügyrendi bizottság minden ponttal végzett.

Hö. Fél hét mingyá. Megyek, megnézem, ma hányan kötötték fel magukat.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]