kedd, december 07, 2004

Pótolhatatlan vagyok.
Felhívtak a Cégtől, hogy vállalnám-e, hogy továbbra is szerkesztem az oldalt, ami két évig az én fennhatóságom alatt készült.
Nagy kegyesen igent mondtam, kell a lóvé, bejárnom nem kell hozzá, tiszta haszon.

És M. férjhez megy (baszki, ez így leírva még durvább) és én leszek a tanúja. Ez olyan, mint egy vicc kezdete. Reméljük nem röhögi el egyikünk sem a végét.

Most volt itt Rosszfiú, ebédeltünk, meg kávéztunk. Még mindig nem értem. Asszem már nem is fogom. Monnyuk, mint kiderült, szolid 14 év választ el, amivel alapból nincs problémám, de úgy tűnik, hogy súlyos kommunikációs szakadék tátong köztünk.
Még egy ideig pártában maradok. Például örökre.
Nembaj. Majd leszek tanú, akkor kijut nekem is az izgalmakból. Az majdnem ugyanaz.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]