péntek, december 17, 2004

Remületesen szar hatékonysági mutatóval rendelkezem az elmúlt két napot tekintve.
Ezzel egyenesen arányosan M. rém hatékony. Tegnap egy álomszerű, félámokfutós, félröhögős nap alatt választott magának esküvői ruhát.
Bennem csak annyi maradt meg, hogy különböző fehér csodákban illegeti magát faltól falig tükrök előtt, és kábé fel tudom idézni a nyertes darabot.

Én meg nem haladtam semmit a melóval se, meg a tanulással se, ami főleg az ellébecolt hét elejének köszönhető persze. Úgyhogy most hipersebességgel igyekszem behozni a lemaradást. Melóügyben már majdnem jó vagyok. A vizsga meg csak kedden van, hol van az még....
Holnap jönnek és berácsoznak, Apa nem bízik az új ajtó biztonsági üvegében.

Zorka két napos éhségsztrájkon van túl, nem megfelelő kaját vásároltam (télleg elég gagyi, de ezt neki nem kéne tudnia). A vicces a dologban az volt, hogy bár ott ült a tele tálkája a helyén, hozzá se nyúlt, viszont folyton üvöltött, hogy éhes. Most vetten neki burzsujkaját. Ki fog zabálni a vagyonomból.

Rosszfiú írt nekem filmtörténet dolgozatot. Kedves tőle, így ennyivel is kevesebb gondom van.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]