vasárnap, január 09, 2005

Chapter One
- Egy baj van ezzel a répalé dologgal. Minden olyanos lesz...
- Mert olyan nincs, hogy valamiben csinálsz akármit, és az nem lesz olyanos.

Chapter Two
- Most megsértődtél?
- Igen.
- Jaj, Anya! Ne csináld már!
- Jó, kisértődöm, ha hazaköltözöl.

Egyébként valami van a mosógéppel, tegnap hihetetlen zajt produkált cetrifuga közben, alig mertem bemenni a fürdőszobába. Végül berontottam és egy hirtelen mozdulattal kikapcsoltam, majd egy méghirtelenebb mozdulattal kihúztam a kontektorból.
Miután Apa közölte, hogy nem ért hozzá, délután szétszedtem a szűrőjét (mert ÉN értek hozzá!), de semmi gyanúsat nem találtam.
Miért nincs ilyenkor egy férfiember a háztartásban, hogy megszerelje és én az ajtófélfának dőlve csodálhassam?!

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]