kedd, január 18, 2005

Egy homeless néni bagózik a hatoson. Az utasok pánikszerűen menekülnek, mert a néni nem csak füstöl, de a száját is jártatja. Nem köt bele senkibe, nem kéreget, zömmel szidja a kormányt, meg a politikusokat, de az úri közönségnek ez is sok.
Egy pasi rászól:
- Ne dohányozzon itt! Nem szabad!
- Itt mindent szabad, még baszni is! - replikázik a néni.
A pasi nem válaszol, elmenekül a kocsi másik vége felé. Két perc múlva egy kétunokás nagymama megkéri:
- Legalább a gyerekekre legyen tekintettel...
- Jó, elnyomom. - és ledobja a staubot, és elnyomja.


Egyébként meg nem értem, hogy a szórólaposztó kissrác miért engem talált ideális alanynak egy-egy kurvanagy szatyorral mindkét kezemben, a mellettem flangáló fószerrel szemben. Egy ideig dilemmázott, nézett engem, nézte a fószert, méricskélt, majd a meghozott döntés felett érzett örömmel az arcán, diadalmasan nekem nyújtotta a fecnit. El akartam venni, de esélytelen voltam...

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]