vasárnap, január 23, 2005

Kicsit elfáradtam tegnap.
Ahhoz képest, hogy éjjel bőgicséltem egy-két órát, nem is dagadt be a szemem, ami tiszta haszon. Nem vagyok jól, érzésem szerint a vérnyomásom a nullához konvergál.
A bőgicsélést nem tudom racionálisan megmagyarázni, főleg, hogy éjjel jött, de arra emlékszem, hogy Zorka megint üvöltözött és felmerült bennem, hogy valaki mással kellene laknia, ha velem ilyen boldogtalan.
Minden éjszaka műsor van. Zorka őrjöng, én szorongok, a kettő csak kicsit függ össze.
Talán egyszer majd eltűnnek a démonok vagy, ha nem, egyszer legyőzöm őket. Vagy akkor győzzenek ők, nekem az is jó, vigyenek, de minden éjjel ez a küzdelem, ez nem jó.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]