hétfő, január 24, 2005

Kint aludtam M.-éknél, mert ügyes vagyok és szereztem autót.
Több felfedezéssel is szolgált a reggel:
1. -5-ben jegetkaparni a kocsiról mindenképp mulatságos, de nem gyakran ismétlendő elfoglaltság
2. A régi céges Kápó 1.0 valóban űbertirpák, nem csak felfokozott érzelmi állapotomban gondoltam, hogy egy fasz. Ma szembejött velem, belenézett az arcomba és nem köszönt. Nem mintha visszaköszöntem volna neki. Naiv nem felejt...
3. Ez igazából újrafelfedezés: bulitól nyúzott arccal kora reggel hazavánszorogni tökjó. Persze az az igazi, ha előtte nem is aludtál, hajnali hat van, és még a tegnap folytatása a ma, de így se volt rossz. (ja, mert a kocsit bevittem nagyanyámnak a munkahelyére, ami az én régi munkahelyem is.)

A macska sajnos nem nyerte vissza az ép eszét. Asszem hamarosan véletlen baleset éri és kipottyan a harmadikról. Bár ez nem jó, biztos túlélné és cipelhetném megint műtögetni. Baszki. Nincs valakinek egy használaton kívüli pisztolya?

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]