hétfő, január 10, 2005

Na kettőst kaptam. Huhh.
Persze ez is egy közröhej volt, egy büdös szót se tudtam a tételből, de a csávó (vmi 30-as tenyérbemászóképű nyikhaj) jól megszívatta a mai turnust és sztem nem volt pofája meghúzni.
Ugyanis előadáson bejelentette (állítólag, évek óta nem járok előadásokra), hogy amikor ő vizsgáztat, nem kérdezi a másik tanár tételeit. Merthogy ketten tartották az előadásokat. Na ma kérdezte. Abba a tételsorba még csak bele sem néztem (és senki más sem).
Ehhez képest...

Napok óta zajlik a tisztítókúra, és bár aludni tudok (tavaly ilyenkor kábé 4 napot abszolváltam 1-2 óra alvásokkal), hiányzik a rituálé, ma különösen nagyon-nagyon. Nemtom mi lesz, ha egyszer a cigiről akarok majd leszokni. Bár állítólag jó indokkal (gyerek) simán megy.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]