csütörtök, január 20, 2005

Nahhh.
Szereztem hacukát óccsóér', kosztyűűűm, nyolc rugeszből. Jó vagyok. Istentelenül jó vagyok. Persze elszabadult a shopping-monster, vettem egy gyönyörűszép sálat is, de az belül van a nyolcon, úgyhogy.

Valaki rúgjon már seggbe, hogy mossak, mert a nyári kis izéim nem felelnek meg az időjárásnak, tiszta nadrág meg nem kerül elő egyse, hiába szólongatom őket.

Zorkát kábé gyógyultnak nyilvánítom. Százas csak a varratszedés után lesz, de a seb szépen gyógyul, ő meg csúszik vissza a dervis karmai közé, tegnap este már majdnem originálban adta elő a "megőrültem, meneküljön, ki merre lát" produkciót.
Reggel egy kisebb egyensúlyvesztés után leborult a dohányzóasztalról. És követte őt egy kézkrém, néhány kanál és a szemceruzám.
Persze utána úgy csinált, mintha direkt lett volna és mandínerből rohant a guruló cerka után. Én kérek elnézést.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]