kedd, január 25, 2005

Oké. Asszem soha nem lesz belőlem vérbeli HTB. Tegnap Huginak szülinapja volt, anya reggel bejelentette, hogy nálam ünneplünk. Hüdejó, csinálok tortát, plusz tuti ok, hogy végre kitakarítsak.
A családom viszont telhetetlen fajta (velem együtt oc), Apa feljött délelőtt, hozta a tisztítószer-utánpótlást.
- Akkor csak tortát csinálsz, vagy lesz kaja is?
- ....Peeersze, lesz kaja is.
És megkezdődött az ámok.
Mire kitakarítottam fél 3 volt, mire bevásároltam fél 4. 5-kor jöttek, addigra térdig lógott a nyelvem és nagyjából elbasztam a zselatint a tortán.
Viszont isteni mustáros-bazsalikomos csirkét csináltam, mégistenibb salátával, egy morzsa sem maradt belőle. Mondtam is M.-nek, hogy ezennel tudok főzni, csak nem szeretek. Bár, ha jól emlékszem este még azon filóztam, ma mit főzzek. Reggelre szerencsére elmúlt minden mocskos gondolat a fejemből.

És van csengőm. Zorka összefossa magát, ahányszor megszólal. Hehe. Pszichológiai fegyver...

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]