hétfő, január 31, 2005

Rosszfiú holnap elutazik egy hónapra Ausztráliába, ma felhívott, közölte, hogy semmi kedve menni, de itthon maradni se, tulajdonképpen semmihez sincs kedve, meg kellene nősülnie. Ne kérdezzétek, honnan a gondolatpárosítás, én sem értem. Útravalóul közöltem, hogy annyit rinyál, amennyit akar, nem fogom sajnálni, mert egy hónapra elutazik az óceánhoz a 30 fokba, tegye fel a gépre a seggét és érezze jól magát.

A Castroból hazafelé megállapítottam, hogy a Bakáts téren ottfelejtették a karácsonyfát a templom előtt. Szegény. Mekkora ciki lehet, hogy a többiek már rég elindultak a cellulózba, ő meg még mindig ott álldigál. Igaz, akár aktuál is lehetne, olyan kurva hideg van. És rájöttem, hogy a tél arra való, hogy hálát adjunk a civilizáció vívmányaiért, úgyis, mint télikabát, fűtőtest, teatojás.

Reggel megyek az új melóhelyre. Majd tájékoztatok.


Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]