hétfő, február 14, 2005

Baszki. Pedig úgy megnéztem volna...
Tegnap megint mellényúltunk moziügyben A.val (Ray), ráadásul nehezítve voltunk egy haverral, a ronda vagyok, de jófej tájpból. Ilyen fura fickóval rég nem találkoztam. Nem értem, ha valaki már majdnem tök kopasz, miért ragaszkodik hozzá, hogy a pár szál megmaradt haja göndörödjön a koponyáján. Szerintem egy tarkopasz pasi hóttszexi tud lenni, ez meg inkább undorító.
Plusz mozi után feljöttek még inni egy pohát akármit (szigorúan non-alkoholik), és folyton beszólt és nem volt vicces.
Én sem vagyok a diplomatika szobra, de ha először találkozom valakivel és az meghív a lakásába, nem fikázom úton-útfélen a pecóját, a macskáját és az ízlését. Viccből sem. Mindegy.

Anya jól beindított ezzel a Peru üggyel, annyira nagyon szeretnék menni, szeptemberben lenne a trip. Baaaazmeg. Dilpomaajándéknak felírhatjuk, mert ennyi pénzem a következő húsz évben tutira nem lesz.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]