hétfő, február 21, 2005

Földhözragadt vagyok. A kedvenc farmergatyám visszaadta lelkét az indigónak, felvállalhatalanul szétment a segge, persze nincs pénzem újat venni. Höhh.

Egy ideig azt hittem az ilyen napjaimat a bika-énem generálja, de kiderült, hogy nincs is olyanom, csak ikrek- (ez a legnagyobb szopópálya a csillagrendszerben) meg halak-énem van. A halakat nem tudom, ismertem belőlük egyet-kettőt, de mind ultimét geci / függetlenségpárti / szabadságvágyó, alle zusammen egoista volt. Eddig nem gondoltam, hogy egoista lennék, de miért képezném én azt a bizonyos kivételt? A halak énemmel eddig nem ültem le tisztázni a dolgokat.
Levegő-víz: egy nagy buborék vagyok.

Jöhetne már a tavasz, maga lenne a megváltás. Bármi maga lenne a megváltás, ami nem az agyamban tolongó hatszáz féle nyomorúság, hisztéria... Ehhhhhhhh egy pasi kéne.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]