szerda, február 02, 2005

Miközben úsztam a hosszokat tegnap, azon agyaltam, vajon a seggem elolvad-é, ha sokat lubickolok. Mert persze, jót tesz az úszás, talán nem szakad majd be a hátam két óra ülés után, ha eleget tempózok, de azért valami szépészeti haszna is kell, hogy legyen, különben minek.
Na, mára izomlázam lett a combomban (meg a vádlimban is, ezt nem is értem, nekem futóvádlim van bazmeg!), megnyugodhatok. Egyébként kurvajólesett, meg is állapdtunk M.-mel, hogy ezentúl heti kétszer.

Voltam pszichomókusnál, aki megállapította, hogy nem vagyok elmeőrült, hanem életkorszakváltási izém van, amibe simán belefér egy kis szorongás. Egyéb iránt "nagyon helyes, talpraesett" csaj vagyok. Huhh. Köszi.
Továbbított egy másik pszichomókushoz, ha hű akarok maradni az igazsághoz, egy pszichomókusnőhőz, menjek szépen relaxációs technikát tanulni. Pénteken megyek. Ha már ott vagyok állítólag egy-két teszt is becsúszik majd. Ha az nem lesz elég a démonűzéshez, megyek terápiára.

És megcsináltam életem első borsófőzelékét, olyan is lett: ehető, de csak ippeg. Odébb van még a szakácsistennőség, és különben is, én nem tok recepbtől főzni, csak spontán.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]