vasárnap, február 06, 2005

Na ma reggel megtanultam, mi az a macskajaj. Kivételesen nem Zorkáról van szó, hanem a tegnap elfogyasztott mérhetetlen mennyiségű borról, meg az egy tequiláról, amivel bebiztosítottam a tuti fejfájást délelőttre. Bizonyára megöregedtem és a szervezetem már nem bírja a dorbézt, más magyarázata nem lehet a három atombombának, ami a koponyámban robbant fel reggel gyors egymásutánban.

A.-val, P.-vel meg még sok más félismeretlennel a Szódában töltöttük az estet, egyetlen rövid megszakítással, amikor A. egyik haverjánál tettünk gyors, de annál tartalmasabb látogatást. Igazi szelebriti meeting volt, csupa híres ember, meg híres ember gyereke, pedig a csúcsponton is max. nyolcan tartózkodtunk a lakásban.

A.-val irdatlanul bebasztunk. Szépíthetném, de minek. Lehúztuk a pultosfiút hat deci száraz fehérre, A. a földön fetrengésig itta le magát, veszekedtünk csávókkal a toálett előtt a női vécé rendeltetésszerű használatáról, A. többször megpróbált behatolni a piszoáros helyiségbe, több-kevesebb sikerrel, én iszonyúan koncentráltam, hogy megfelelő időpontban ki tudjak kászálódni a nadrágomból, aztán vissza tudjam venni, a kettő között pedig pisiljek is. Katarzisnak a társaságban tartózkodó ifjú orvos útmutatása alapján sebészcsomókkal garantáltuk Dani barátunk hajnali szórakozását, aki nemtom, hogy' szállt ki végül a bakancsából, amikor hazaért. Lehet, hogy még most is rajta van.
Nekem komoly kihívást jelentett a galérára vezető 9 lépcsőfok megmászása, de győztem.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]