vasárnap, március 20, 2005

Annyira ótvarul vagyok, hogy még dohányozni sem bírok. Most próbáltam. A második slukk már maga volt a pokol.
És, ahhoz, hogy ezt a szintet elérjem, ma a következőket állítottam csatarendbe:
- a*tivál (1db)
- 1000-es C vitamin (1db)
- Kóldreksz tabletta (2 db, eddig, az engedélyezett harmadikat még tartogatom az esti durvulásra)
- Inhalálás (1db, Zorka közreműködésével, aki ilyenkor értetlenül szaglásza körülöttem végig a fél órát, amit törülköző alatt töltök, ha mázlim van, a fejemre is mászik)
- meggyes tea (80 liter, najó nem, de három biztos)
- torokfertőtlenítő mitténmilyen csöpp (eddig 60 db, vízben oldva)
Ezzel az armadával odáig jutottam, hogy a fejem egy dunsztosüveg, viszont a torkom legalább nem fáj, csak figyelmeztetőn kapar. Kúl. Milliónerré teszem a gyógyszeripart és meggyógyulok.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]