szerda, március 02, 2005

Naiv "a ház hülyéje" Díva vagyok. Szólítsatok Cilikének. (Mond ez még valakinek valamit?)
A postaládában hagytam a fullos kulccsomómat. Márhogy a zárjában. Persze nem tűnt fel, hogy a táskám fél kilóval könnyebb. Egyáltalán nem értem, hogy' történhetett ez meg, nem mentség a kezemben fityegő két zacskónyi szemét meg a fizetési felszólítás sem, amit a dír közösképviselőtől kaptam (kezdek felnőtt lenni, jön a fizetési felszólítások kora). Utoljára 10 éves korom környékén hagytam el kulcsot, monnyuk akkor kábé havonta kettőt.
Viszont kiderült, hogy a házban jólfejlett titkosszolgálat működik. Mire beértem anyáékhoz (15 perces út), ŐK már tudták, hogy elhagytam a rohadt itemet, és, hogy az R.-ékhez kell felmenni érte, mert az R.-né pont arra járt és kivette és felvitte magához.
Ezenkívül azt is megtudtam, hogy nem csak az én famíliám tervez dinasztikus terjeszkedést a házban, mert kiderült, hogy a kedves félbolond csaj, aki a fiával szokott együtt mutatkozni és szeret a lifteben beszélgetni, na ő az R.-né menye. R. bácsi a nyáron távozott az élők sorából. Állítólag jófej volt.
Élvezem ezt a társasház dolgot, főleg, hogy ilyen kedves a szomszédság. Eddig csak az egyszál faszfej szomszédaink voltak, akiket difóltból utálunk, mióta a ház alapjait megásta, akinek meg kellett.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]