péntek, március 11, 2005

Najó, pótlás:
1. Még mindig kiba sok a meló. Remélem így marad, ha annyit írok minden nap, mint ma, egy összegben fizetem vissza a lakáshitelt. Najó nem, de veszek kiskabátot tavaszra. Feltéve, hogy lesz tavasz. Kicsit favágás a munka, de ez van, jobb mint a semmi.
2. A Mac géptől a hátamon feláll a szőr.
3. Zorka totál kikészült attól, hogy újra dogozom. Mondhatnám, hogy rosszul tolerálja, de ez kevéssé fedné azt a hisztériát, amit minden este rendez. Csak órákig tartó sikoltozás és kanapétépés után hajlandó szóbaállni velem, akkor is főleg anyázik.
4. Én is totál kikészültem, tegnap nyolckor bealudtam a kanapén, tiszta nagyi vagyok.
5. Asszem nem sokáig bírom majd a napközbeni blog-megvonást, ilyenkor már csak faszságok jutnak eszembe.
A kollégák/főnökök (kollégáim nincsenek, hivatalosan én vagyok az egyetlen újságíró a szerkesztőségben) egyébként jófejek, megy a basztatás, de az is kedvesen. Mindenki úgy csinál, mintha fél éve ott melóznék, ami igazán nájsz.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]