hétfő, március 14, 2005

Tegnap ezt néztük meg A.val.

Nagggyon súlyos, de nekem tetszett, jókat röhögtünk. Utána Kuplung. Elég volt két nagyfröccs és az ellenkezõ irányba indultam haza. Szerencsére viszonylag gyorsan rájöttem a tévedésre.
Éles hátraarc után végigbaktattam a Nagymezőn meg az Andrássyn és azt képzeltem, hogy már nyár van, nem kell kabát meg pulcsi és a részegséggel járó szenti-mentivel elmerengtem, hányszor jáááártam erre én. Khm. Aztán felrázott az ezerrel fújó szél, és gyorsan hazatakarodtam.
Ma feljön P. expasi, aki egy tünemény, csak együttélni nem lehet vele. Sokat dumáltunk tegnap, nem idegesített halálra, sőt kifejezetten jól szórakoztam. Ígyaztán levontam a következtetést: ismét képes vagyok szociális interakcióra (legalább a régi barátaimmal). Mégegy item a "rendeben lesz minden, érzem" listán.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]