hétfő, április 11, 2005

Az élet igazságos, mitöbb igazságosztó: ma kirúgták az előző munkahelymeről a Poloskát, aki miatt felmondtam. Tudom, hogy kisstílű, de körbetelefonáltam mindenkit, akinek egy kis örömöt okozhattam a hírrel (minden olyan volt munkatárs, aki miatta hagyta ott a tuti állását és fizetését).

Handsome egy plusz éjszakát tölt Pécsen, nem önszántából, hanem tesójaszántából, aki elnézte a menetrendet. Szegénykém tiszta ideg, már jött volna haza (pedig reggel még önszántából írta, hogy maradnak még egy napot). Én meg tiszta egyedül vagyok (pfujjj), nincs is kedvem menni sehovase, meg itthon maradni se, szerintem gyorsan lefekszem, hogy gyorsan holnap legyen. Ezt utoljára kislánykoromban csináltam, nyaralás előtt.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]