kedd, április 05, 2005

Azért az nagy szerencse, hogy simán beparáztatom magam, akkor is, ha nincs rá különösebb okom. Tegnap barzil szappanoperába kívánkozó ajtóbebaszást perezentáltam Handsome lakásában (én kívül voltam az ajtón, ő belül), de fél óra séta (dzsogging) után inkább visszamentem.
Handsome annyira angol, hogy két órával később csak annyit kérdezett:
- Are you cool now?

A munkahelyem egyébként súlyos hiányosságokat mutat, például nincs benne hely. Állítólag hamarosan költözünk, addig is logisztikai bravúrsorozattal (szekrények és asztalok tetris-szerű tologatása) próbálnak úrrá lenni a helyzeten az illetékesek.
A női klóban pedig van egy wcpapír tartó, ami reggel még általában egyben van, de dél-egy körül már atomjaira esve fetreng a földön. Nemisértem.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]