hétfő, április 18, 2005

Megint csinálok oldalt, mint a régi szép időkben. Volt néhány hónap brék, mert a kedvenc minisztériumom és a régi Cég jogi osztálya kevéssé bírt dűlőre jutni valami marginális kérdésben. Nekem ez havi -30-at jelentett, ami súlyos érvágás, amikor amúgy is csóró vagyok. Jó, most eltartatom magam, de akkor is.

Szóval. Beszéltem a csávóval, aki a roma ügyekért felelős a kedvenc minisztériumomban, egész pontosan interjút csináltam vele. Hónapok óta nem foglalkoztam komolyabban a kérdéssel, de most megint úgy felvillanyozott, hogy csak úgy záporoztak a kérdéseim. Nem írtam össze őket, jöttek maguktól. Ezzel kellene foglalkoznom. Soha semmi nem érdekelt ennyire. Átlátom a problémát, vannak ötleteim és tényleg érdekel. Úgy nézem, szociológiára megyek másoddiplomára...

Az időjárásnak az anyját. Tegnap szarrá áztunk, pedig csak másfél sarokra van a videjótéka. Viszont utána megnéztük a Funny Girl-t. Imádom azt a filmet.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]