hétfő, május 30, 2005

Ja és még adagolnám a békávé-s mérget:
Bérletem ugye nincs, ez monnyuk magánügy, sosincs egyben ötésfél rongyom, ami nagy hirtelen nem hiányozna, ha kiköhögném. Marad(na) a jegy.
Ma reggel pontosan három földalatti ment el, mire jegyhez jutottam (mert ma vettem). Ennek oka a következőkben keresendő:
- az automata alapból kilőve, egyhavi bérlet árát már biztos elnyelték a város különböző pontjain álló jegykiadók, mivel volt idő, amiko lúzer módon feltételeztem, hogy jegyhez jutok, ha bedobálom a lóvét.
- a két jegykiadó ablakból természetesen csak egy van nyitva - ájjá sorba bazmeg, ha akarsz valamit
- a néni az ablak mögött a négy matematikai alapművelet elvégzésére is képtelen, ezres nagyságrenden belül - általános iskola második osztályos tananyag - vagyis körülbelül öt percig tart, mire visszaad az előttem álló hapsinak.

Kérdés:
- faszér kell nekem 12 percet azzal töltenem, hogy vásároljak egy szakaszjegyet?
- faszér kell nekem élből feltételezni, hogy a kurva automata úgyis elnyeli a pénzem?
- miért nem lehet olyan alkalmazottat (neadj isten kettőt!!!) az ablak mögé ültetni, aki legalább minimális szinten meg tud felelni munkaköre kihívásainak?

A srácról nem is beszélve, aki "jó, akkor bliccelek, nincs apróm" mondattal távozott az ablaktól, mivel a néni, bár hegyben állt előtte az apró, a negyedik percben is hajthatatlan volt és egyszerűen nem volt hajandó visszaadni neki kétezresből.

Viszont legalább jót napoztam a negyven fokban a buszmegállóban, ahol na mi nincs? Az.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]