szombat, május 21, 2005

Najó.
Elmentünk csarnokba bevásárolni, majd mintegy két órán át rittyentgettem összefelé az ebédet (rakottkrumpli, bundásalma). Szerintem felemásra sikerült, de Handsome háromszor vett és közben bizonygatta, hogy deeeee naggggyon finom.
Egyébként egész héten főzőcskéztem, egy este maradt csak ki. Tiszta HTB vagyok, és ami még rosszabb, még élvezem is. Viszont a csarnokban kinéztem magamnak egy jó kis hentest, teljesen kedves volt, pedig csak egy szál kolbászt vettem. A Rócsildban sosem kedves senki, pedig vagyonokat hagyok ott....
Jutalomból elvitettem magam a Művészbe és zabáltam oroszkrémtortát, mert az a kedvencem (hosszú évekig hezitáltam az oroszkrém és a feketeerdő között).
És pont mire besárgultam volna az irigységtől, amikor leült mellénk egy harmincas, de negyvenközeli, szálfavékony, kidolgozott karú, ultrafitt csaj, a fejére szállt egy légy, amit nem vett észre, és akkor már csak röhejes volt, darázsderék ide vagy oda.
És ma nem fogok dolgozni, pedig kéne, de egy teljes szabadnap nekem is jár.

Ja, meg voltam fogorvosnál is megint, maga volt a horror, a múlkorinál kábé százzal szarabb, de most már tényleg túl vagyok a nehezén, és csak a fogépítés (ezt a faszságot!) van hátra. És szent fogadalmat tettem, hogy ezentúl félévente eljárok, mert ez a kálvária egyszer is túl sok volt.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]