kedd, június 07, 2005

Hihetetlenül elgáncsos mód intézem ezt az idei sznapot. Hugi vásárolt be nekem egy ruházati szaküzletben, míg én dolgoztam, illetve oroszrém tortát zabáltam illetve egyik lábamról a másikra álltam a munkahelyi haccacárén. Még szerencse, hogy van egy Róbertünk is, így nem egyedül kellett elviselnem a megaláztatást :)
Utálom a nyilvános szereplést, pláne a céges ünneplést, mondtam már? Szóval Hugi távirányítással vett nekem göncöket, még nem láttam őket...

Handsome reggel sznapi kávéval lepett meg, aminek külön specialitása kimerült abban, hogy ő főzte míg én fetrengtem a galérián még 10 percet és nem fordítva, ahogy egyébként lenni szokott.

Amúgy meg anyját az időjárásnak, hát sznap az ilyen, hogy elfújt volna a szél hazafelé, ha nincs nálam öt kiló macskaalom, hogy a földön tartson?! Szette-vette-teremtette!

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]