szerda, június 15, 2005

Jó termés volt máma:
- galériaépítés - Jack kollégával egy lapon
- minisziréna - ez az első találat asszem, amit Zorka hozott
- haluzik+playboy - nem is értem, beszívva akarsz maszturbálni öreg??
- kolléga felmondott - őszinte részvétem, javaslok búcsúbulit
- szex hugival - szintén őszinte részvétem, javaslok pszichiátert és lécci ezt azért ne!

Ezenkívül mégsem Máltára megyünk nyaralni, mert oda nem repül a malév, nekünk meg (hehe igazából Handsome-nak én csak rápotyázok) náluk van szabad jegyünk, hanem valószínűleg Ciprusra, de asse biztos.
Kaptam ma fizetésemelést, lélektanilag megfelelő pillanatban, ugyanis amolyan sikítófrászos hangulatban hagyom el az utóbbi két hétben a szerket minden nap - konkrétan belefulladok a melóba.

A lakás megint kezd átmeneti szálló jelleget ölteni, mire hazaesek már nincs kedvem / energiám rendet vágni, reggel meg még nem vagyok magamnál - ördögi kör ez.
És ma nyertem a kártyában, bár a háromnegyedénél befejeztük, P. kartársnő elszaboltálta holmi sim-kártyával való baszakodásra hivatkozva, de szerintem egyszerűen nem volt kedve játszani, mert vesztésre állt....

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]